Hot Tub Anmeldelser

Hva kundene våre sier:

Her er noen eksempler på hot tub anmeldelser og attester sendt til oss fra Arctic Spas og Coyote Spas-kunder:

Mr. & Mrs. Elliott, Manhattan, KS

Takk for at du fortsetter med å flekke og forsegle spaet vårt, og også for å reparere den lille lekkasjen vi utviklet. Oppfølgingstjenesten du lovet da vi kjøpte er virkelig verdsatt. Vi er stolte av å anbefale bedriften din til andre! Mr. & Mrs. Elliott – Manhattan, KS

Sharon U

Jeg kjøpte Ocean fra Barb Shopf på Integrity Pools i september 2013. Jeg kan ikke fortelle deg hvor fornøyd jeg er med Swim Spa. Da jeg begynte å søke etter svømmespa, var det for å heve ryggsmerter og ha en annen kilde til trening enn løping, som jeg har gjort i 25 år. Legen min sa at svømming ville være det beste alternativet, men jeg visste at det ikke ville fungere å få medlemskap i det lokale bassenget. Jeg ville ikke sette meg i bilen og kjøre for å svømme. Tiden min er for viktig for meg. Vel, la meg fortelle deg at jeg aldri har hatt slik styrke og bevegelighet og har vært fri for ALLE ryggsmerter.

Jeg var ganske bekymret for muligheten til å holde spaet kjølig nok til å svømme i. Å vite at dette er en Hot Tub Jeg kunne ikke tenke meg å senke temperaturen nok til å svømme trygt. Jeg er så fornøyd med svømmetemperaturen min på 86-87 mandag-fredag ​​for å svømme hver dag og deretter Hot Tub temp på 100 i helgen for terapi og avslapning. Vinteren 2014 har vist seg å være en av rekordbøkene og jeg er stolt over å si at de 5 graders tempene ikke holdt meg fra treningen min!! Jeg fortsetter å fortelle mannen min at hvis jeg elsker dette spaet så mye midt på sommeren som jeg har gjort midt i de kaldeste vintrene, vil jeg være en GRUTT glad kvinne!!
Takk takk til Barb og alle på Integrity pools, for en stor hjelp de har vært.

Jeg var veldig bekymret for å kunne ta vare på kjemiske nivåer i spaet. Fagfolkene ved Integrity har ledet meg gjennom læringskurven for riktig vedlikehold av spaet. Etter 3 måneder kan jeg si at jeg føler meg trygg på min evne til å gjøre dette og hvis jeg kan gjøre det kan alle!! Jeg hadde til og med Matt, serviceteknikeren på telefonen en kveld klokken 10:30, da jeg kom hjem og fant lysene mine blinke og en kode jeg ikke forsto som ble vist på skjermen. Matt gikk oss gjennom den lille justeringen som var nødvendig på spaet for å rette opp problemet. Hvilket annet selskap har teknikere tilgjengelig for samtaler midt på natten!

Under undersøkelsesfasen av kjøpet mitt ringte jeg en annen lokal forhandler for å høre om jeg kunne prøve Michael Phelps svømmespa. De fortalte meg at de ikke kunne fylle spaet for meg å prøve med mindre jeg var forpliktet til å kjøpe det. For en spøk, hvordan kan jeg forplikte meg til å kjøpe noe FØR jeg prøver det. Selvfølgelig ønsket integritetsbasseng meg velkommen til å svømme, og det gjorde jeg i 4 dager i strekk. Det tok meg bare 15 minutter å VITE at jeg ville elske å svømme i Ocean Swim Spa. Jeg fant ut at tjoret er min favorittmåte å svømme på. Jeg bruker ingen jetfly og jeg føler at jeg svømmer i åpent vann uten å måtte stoppe og endre veibeskrivelse!! Min mann som hater å trene svømmer også og elsker det. Han bruker tjoret og dysene for å gjøre arbeidet vanskeligere.

Effektiviteten til spaet har vært veldig imponerende, og det har vært vanskelig å merke en stor forskjell på strømregningene våre. Vi følte at anslaget gitt til oss da vi kjøpte spaet på $60 i måneden er veldig rimelig. Selv i denne forferdelige snøkalde vinteren!! Ha ha

Jeg vil oppfordre alle som har et ønske om et livsendrende kjøp til å sjekke ut Artic Spas. Jeg hadde valget mellom en ny bil eller et svømmespa, og jeg vil aldri angre på at jeg beholdt min 2005 minivan og valgte Swim Spa! Hver gang jeg bruker den føler jeg at jeg er på en fantastisk ferie og den er i min egen bakgård!! Min favorittdel er å ta ryggstreken og se opp i himmelen og se flyene gå forbi. Virkelig utrolig!! Takk Arctic for å lage et kvalitetsprodukt som jeg gjerne anbefaler til hvem som helst!!

Vennlig hilsen,
Sharon U

Synnøve og Truls

Vi har vært de heldige eierne av en Arctic Spas Klondiker Legend Extreme siden 2006. Gleden, entusiasmen og velværet ved å eie og bruke dette Arctic Spa er stor. For å bruke vår hot tub ute under nordlyshimmelen i februar er bare unik. Vi har nettopp oppgradert vårt Arctic Spa med et saltsystem, en helt uproblematisk operasjon.

En meget god investering der all bruk av kjemikalier (klor osv.) er eliminert! Nå velvære mens du bruker hot tub blir enda større.
Hilsen Ann – Synnøve og Truls

Pete og Deb DeMatteo, Grants Pass, Oregon

Etter å ha reist i USA i 2 år i bobilen vår, slo vi oss ned i det lille samfunnet Grants Pass, Oregon. Når vi fant vårt vakre hjem på landet, visste min kone og jeg at det var et perfekt sted for en hot tub. Vi gjorde vår due diligence da vi valgte vår hot tub og endte opp med å kjøpe vårt fantastiske Arctic Spa fra Travis Skabelund i Medford, Oegon.

Vi kunne ikke vært mer fornøyd med servicen og kvaliteten på spaet vårt. Min kone bruker den to ganger om dagen; hun har leddgikt, og jeg er i det ofte også. Vi kjøper alle våre forsyninger fra butikken hans, og tjenesten fortsetter å være på topp.

Takk skal du ha.

Bill og Robin

Kjære Arctic Spas,

Vi kjøpte nylig en Polhavet gjennom en Blue Falls fabrikkrepresentant. Vi ønsket å dele våre erfaringer med deg i håp om at du vil sette like stor pris på innsatsen hans som oss.

Fra vår første kontakt via e-post, demonstrerte han en åpenbar forståelse av all informasjon relatert til et polhav. Din representant kjenner produktet sitt godt og vet hvor du kan få informasjon innenfor Blue Falls-selskapsstrukturen. Vår opplæring innen regnskap, finans og juridiske felt fokuserer vår oppmerksomhet på detaljer, og han viste tålmodighet med oss ​​da vi sannsynligvis trengte svar på flere spørsmål enn de fleste potensielle kunder. ALLE våre spørsmål og forespørsler ble besvart tilfredsstillende, fra potensielle verktøykostnader og forhandlergrensesnitt til garantiprosesser og elektriske problemer. Nittifem prosent av kommunikasjonen vår ble gjort via e-post og genererte ingen misforståelser eller feilinformasjon i salgsprosessen. Det er atypisk etter vår erfaring, da det meste av skriftlig forretningskommunikasjon lett kan utelate overføring av fullstendig og korrekt informasjon (i motsetning til 95 % verbal kommunikasjon).

Vi snakket etter hvert noen ganger, og han opptrådte på en velutdannet, profesjonell måte og forberedte seg alltid på agendaen. For å få til salget sendte han oss bilder på e-post av hvordan Arctic swim spa var annerledes enn andre vi vurderte; veldig effektivt. Etter at vi avsluttet avtalen sendte Dave oss bilder av svømmespaet vårt under produksjonsprosessen; veldig informativ.

Gjennom hele salgs-, kjøps- og installasjonsprosessen holdt representanten din oss informert og hjalp oss med å navigere gjennom noen delikate forhandlerproblemer. Vi har aldri følt oss forlatt etter salget. Han gjorde en internasjonal salgs- og logistisk vanskelig prosess relativt enkel, og hvis noe ble oversett, ble det rettet opp. Din representants sannhet er ganske forfriskende og verdsatt i en verden av skjærende taktikker og salgssuster.

Til slutt, den faktiske opplevelsen av å bruke og vedlikeholde havet er slik den ble fremstilt. Vi er veldig fornøyd med kjøpet vårt til dags dato og bruk og nyter det enda mer enn vi forventet. Han er det perfekte "ansiktet" for Blue Falls Manufacturing, den typen førsteinntrykk en klient ønsker å huske i stedet for å glemme. Takk skal du ha.

Jeff og Debi

Vi mottok vår første strømregning siden du installerte Arctic Spa...den viser i fjor KWH/dag på 114 og i år KWH/dag på 114. Identisk! Været var også i gjennomsnitt 5 grader kaldere enn i fjor, så det må ikke ha vært for mye av en faktor. Takk for hjelpen!

Arlene og Ed

Jeg ringte nettopp i morges om en lekkasje i min hot tub og fire timer senere var det hele reparert. Fra min første kontakt med resepsjonisten, Jackie, til servicelederen, Matt, og deretter teknikeren din, var alle veldig profesjonelle og hjelpsomme med mine behov...

… Takk for god service. Jeg vil anbefale Energy Smart (Lethbridge, Alberta) til alle.

Brendan P.

Hei Rudy,

Jeg liker alltid å nevne for en bedrift når de ansatte gjør en god jobb. Jeg har blitt veldig imponert over min Arctic spa-tjeneste (fra din forhandler Energy Smart). Første levering og oppsett av Klaus og hans hjelper var profesjonelle, og de kom når de sa de ville. Senere, da jeg var innom butikken med spørsmål, var Klaus veldig kunnskapsrik og veldig lett å snakke med. Jeg hadde noen innledende problemer med badekaret, men Matt satte raskt opp en servicesamtale, og kom igjen da han sa at han ville. Han var også veldig kunnskapsrik og lett å snakke med. Da jeg hadde et nytt problem, skrev han det inn på vei tilbake fra en annen servicesamtale og fikk snart badekaret i gang. Jeg vet at gutta var veldig opptatt på den tiden. Jackie er alltid vennlig i resepsjonen, og du er også veldig omgjengelig. Så langt har det vært en flott opplevelse å gjøre forretninger med deg og gjengen din.

Hold det opp!

Doug W.

Jeg vil benytte anledningen til å informere deg om ovennevnte utmerkede service og tilfredshet jeg mottok fra arctic spa Kamloops da jeg kjøpte et saltsystem til mitt arctic spa. Randy og Carlene og teamet deres av eksperter er de mest profesjonelle personene jeg noen gang har hatt muligheten til å håndtere. De hadde alle de riktige svarene og var veldig raske til å gi deg den nødvendige tjenesten. Det var virkelig en glede å håndtere dem. Jeg kjøpte mitt første spa og et til datteren min fra firmaet ditt da du var på KOKO BEACH og bygde dem i Sherwood Park. Hatten min er av for Randy og Carlene. Sørg for at denne meldingen når Darcy.
Takk

Troy K.

Vi kjøpte en hot tub i mars 2006 fra DeVaders Pools & Spas. Arctic Spa var litt høyere enn de andre, men vel verdt det. Den er godt isolert, du vil spare mye mer i strøm enn forskjellen i innkjøpspris. Vi har bare hatt et mindre problem, og da vi gjorde det, tok Waylon og Ed seg av oss på riktig måte. En veldig profesjonell virksomhet. Jeg vil anbefale dem til hvem som helst.

Karla

Det er forfriskende å finne noen med integritet som prøver å forsikre seg om at forbrukerne ikke har problemer og får det de tror de har kjøpt, og jobber for å gjøre selskapet til en leder i å lage et godt produkt til en rettferdig pris mens de fortsatt ser på nye og innovative måter og deler for å hjelpe forbrukerne med å holde driftskostnadene på et minimum. Vi tok beslutningen om å kjøpe Arctic Cub Ultra som var på gulvet hos DeVader's Pools & Spas, Inc. i Topeka, Kansas onsdag 31. mai kl. 5:30. Vi brukte en helg i mai på våttesting av flere spabad for å prøve å finne spaet som ville fungere for oss, da jeg ønsket å kjøpe et til mannen mins 50-årsdag og fordi vi har jobbet med en spesielt belastende jobb i det siste. Arctic Fox var den rette dimensjonen for dekket vårt, men solsengen var ikke lang nok for mannen min og hadde ikke vannstrålene i bena. Vi fant ut at vi måtte ha bendysene i solsengen, og bestemte oss for at ungen passet best for oss! Vi så på andre merker som sammenlignet med Cub i størrelse, men vi kunne bare ikke finne en som sammenlignet med kvaliteten på Arktis. Dessuten hadde de andre spaene ikke så mange vannstråler i benområdet, og vi var ikke i stand til å våteste noen av spaene. DeVader's fylte opp to forskjellige spa for oss å våtteste, og vi trengte ikke engang å spørre, det ble tilbudt! Noen steder vi snakket med sa vi at det ikke er behov for dyser på baksiden av leggen i solsengen, men jeg ber om å avvike!

Vi snakket med noen få personer som selgeren, Ed Lenherr, hadde gitt oss navn og telefonnumre til å snakke med. De tre personene vi ringte hadde hatt sitt Arctic spa i 3-4 år, og bare én hadde hatt noe problem som ble løst raskt av DeVaders. The Cub ble levert 9. juni etter at vi modifiserte dekket vårt, og vi har hatt glede av det siden. Vi har vært fornøyd med tjenesten som DeVader's har gitt oss så langt, og jeg ser ingen grunn til at det vil endre seg. Vi bor omtrent 55 miles fra Topeka, men Richard og Cindy som installerte det, og som har vært veldig hjelpsomme, har en sønn som bor på Manhattan vi er i nærheten av og har levert til oss. Det ser ut til at det er flere i byen vår som nylig har kjøpt Arctic Spas så jeg er sikker på at DeVader's vil betjene oss alle godt.

Ron Ediger og familie

I juli begynte vi å lete etter familiens første hot tub. Jeg startet i Topeka og sjekket til og med ut noen selskaper i Kansas City-området. Det hele var ganske forvirrende inntil flere venner pekte meg i retning av DeVaders Pools and Spas.

Fra det øyeblikket jeg først snakket med Ed Lenherr på telefonen, var han fornuftig ut av all forvirringen. Jeg var innom utstillingsrommet og Ed viste meg alle alternativene innen jetting, farge, størrelse, modeller og vannvedlikehold. Han tok seg tid til å svare på alle spørsmålene mine. Jeg visste fra starten at han var interessert i å finne det perfekte badekaret for familien min. Han stilte mange spørsmål og hjalp meg med å finne meg til rette på Arctic Spa Tundra.

Jeg skulle etter planen installere spaet mitt i slutten av september (en måned før den opprinnelige forespørselen min), da jeg fant ut at min kone ville ha en fest noen dager før installasjonsdatoen. Jeg snakket med Ed, og han var i stand til å få spaet installert og klart for handling dagen for festen!

Det er tydelig at Arctic Spa lager et av de beste produktene på markedet. Du kan undersøke maskinvaren på internett og Arctic er alltid blant de beste når det gjelder kvalitet på håndverk, funksjoner, effektivitet og holdbarhet. Alle disse tingene var veldig viktige for familien min.

Men det er de ansatte og eierne i DeVaders som setter dem i en egen liga. Deres totale forpliktelse til å betjene kunden og overgå alle forventninger er deres måte å gjøre forretninger på. De har bygget sitt rykte på å kombinere et veldig godt produkt med eksepsjonell kundebehandling.

Et spørsmål jeg stilte meg selv mens jeg satt i det nye badekaret mitt i går kveld var..."Ville jeg sendt moren min til DeVaders hvis hun var ute etter et badekar?"

Svaret: "På et blunk!"

Vennlig hilsen,

Ron Ediger og familie

Patty Murdock

Jeg har nylig kjøpt min Summit Ultra hot tub i mars 2009, etter å ha undersøkt de forskjellige merkene på internett. Jeg visste da jeg leste om det arktiske spaet at det var det hot tub for meg. Det er alt du kan be om i en hot tub. Arktis hot tub har kvalitet, konstruksjon, lite vedlikehold og fantastiske massasjestråler. Jeg elsker det, det er så avslappende og avslappende. Takk skal du ha.

Kjøpt fra Ray's Arctic Spas fra Johnstown, Pennsylvania

Charles

Et av få nyttårsforsett jeg har holdt, var et løfte for rundt 10 år siden om å fortelle folk og bedrifter når jeg var fornøyd. Jeg tok denne resolusjonen da jeg var mye på forretningsreise, og fant meg selv som klaget hele tiden. Det er en enkel ting å gjøre når du bruker mye tid på fly, men det gikk opp for meg at folk ikke lever av å bli sparket i bakenden hele tiden, så jeg bestemte meg for å prøve å utjevne poengsummen ved å la folk vet når jeg var glad.

Jeg er så fornøyd som mulig med ArcticSpas. Jeg var ikke spesielt begeistret for å få en hot tub til å begynne med, men gjorde det for noen andre i husstanden min. Aller første gang jeg brukte Arctic Spa, ble jeg konvertitt. Wow! Jeg har aldri følt meg så avslappet. Ord kan egentlig ikke formidle hvor behagelig det er, og alt fungerer som annonsert. En halvtime i det spaet, og jeg føler meg som en våt, glad oppvask.

Arctics installasjon var flott. Folkene var vennlige, kompetente og i tide, og oppfølgingen var suveren. Jeg er en født klager, men jeg kunne bare ikke vært mer fornøyd med dette kjøpet.

Jim og Heather Kirko

Vi kjøpte vår Hot Tub fra Sunset Bay Leisure Co. her i Regina, Sask for 2 år siden. Jeg ville bare skrive til deg for å fortelle deg hvilken glede det er å ha med Mike Patterson og hans stab å gjøre. Det spiller ingen rolle hva spørsmålet eller problemet du har, de bøyer seg bakover for å imøtekomme deg og hjelpe deg uansett. Det er så hyggelig i denne tiden å finne slike mennesker. Jeg vil ikke nøle med å anbefale å kjøpe en Hot Tub fra selskapet deres.

Vi føler også at din Hot Tubs er av høyeste kvalitet og vi ser frem til mange flere år med avslapning og moro med våre barnebarn og annen familie og venner i Hot Tub.

Takk igjen og fortsett med god kundeservice og høy kvalitet Hot Tubs.

George Neubert

Det siste været med den sterke kulden og den nå berømte sluddstormen i Berks County, førte tankene til et salgsargument du la til Barbara og [meg] for omtrent et år siden. På det tidspunktet mistenkte vi at kanskje noen av faktaene som ble tilbudt bare måtte ha vært litt overdrevet. Men vi kjøpte spaet likevel. Nå et år etter kjøpet finner vi at utsagnene du kom med faktisk var undervurdert.

Begivenhetene de siste ukene har bevist det Arctic Spas må være ledende i bransjen. Denne erkjennelsen startet da vi mottok strømregningen vår for en tidsramme som inneholdt noe av det kaldeste været på mange år. En økning på $8.00 per måned var vanskelig å tro da vi fikk vite størrelsen på økningene andre hadde fått. Arctic Spa er bygget for kaldt vær —- ingen tvil om det. Den siste helgen var den virkelige prøven. De vedlagte bildene viser spaet vårt etter at vi startet fjerningen av et isfall som helt sikkert ville ha ødelagt ethvert annet spadeksel på markedet. Hundrevis av kilo frossen sludd falt fra taket i andre etasje, omtrent 26′ over spaet, og landet på Cast Core Cover. Da jeg begynte å fjerne de store delene av frossen sludd og fant ut hvor tunge de var, tenkte jeg at jeg ville finne et sterkt skadet spa og dekke under dem. Tross alt hadde den knust vinylkledningen, revet en blomsterkasse og hylle fra vinduet og knust et smijernsbord ved siden av spaet. Noen av bitene var vanskelige for én person å løfte. Avfallet mellom huset og spaet er 24 tommer dypt.

Jeg ble positivt overrasket over å finne at det ikke en gang var et snev av kompresjonsskade, ikke et merke eller en lyte. Barbara var overbevist om at skaden ville dukke opp på skallet eller den ytre strukturen, men ble snart enige om at det var bemerkelsesverdig at dette ikke hadde skjedd, og etter noen timer med flytende is og snø var vi tilbake i spaet vårt. Arctic Spas er ikke de minst kostbare på markedet, men jeg vil utfordre alle til å finne en bedre.

Joanne W.

Kjære Arctic Spas:

Alt med å kjøpe et Arctic Spa har vært enkelt og hyggelig. Jordan og alle hans ansatte [i Edmonton] har vært veldig hjelpsomme og tålmodige med alle spørsmålene våre og lært oss å vedlikeholde spaet.

Vi kjøpte vårt Arctic Spa i 2005, noe jeg skulle ønske vi hadde gjort for mange år siden. Min mann trakk seg for fem år siden fra militæret av medisinske årsaker. Spaet har vært til stor lettelse for ham; smertene og betennelsesdempende medisinene hans har blitt kuttet med mer enn halvparten, og migrene forbundet med ryggsmerter har forsvunnet siden spaet ble installert for tre måneder siden. Resten av familien har også nytt godt av spaet. Vår eldste sønn er biltekniker, datteren er landskapsarkitekt og den yngste lærte å kjøre snowboard i år. Jeg jobber i detaljhandelen og står på betonggulv hele dagen. Så ømme og anspente muskler er ikke fremmede her. Mellom oss fem er det noen i hot tub minst 2 til 2-1/2 time per dag. Å bruke karet hver kveld har raskt blitt en familiebegivenhet. Avslapping, kommunikasjon og til og med en amatørinteresse for astronomi skjer i vår hot tub.

Lorna Fraser, vår salgsrepresentant, var fantastisk. Hennes kunnskap om spaet og hennes forklaring av alle operasjonene til spaet var utmerket. Hun hjalp oss med å ordne finansiering og alt var så enkelt med hennes hjelp. Installasjonen kunne ikke gått jevnere selv om bakgården ikke er 100 % komplett. Vi ba om ett serviceanrop fordi to av omkoblingskontrollene var veldig stive å vri. Det var en fredagskveld og jenta i utstillingsrommet sa at noen ville ringe for å avtale en time på mandag. Mandag da vi kom hjem ventet jeg en melding på telefonsvareren, men i stedet fant vi et kort i døren – servicemannen hadde allerede vært og fikset problemet.

Jeg er sikker på at på et tidspunkt vil alle vennene våre bli lei av å høre på all ros om Arctic Spas og de ansatte på Edmonton-utstillingslokalet, men da vil de alle ha en også!

Matt og Kerry Turner

Til den det måtte gjelde;

Vi vil gjerne la Arctic Spas vet hvor mye min mann og jeg virkelig liker vårt nye Arctic Summit Spa som vi kjøpte i desember 2006.

For det første bør du vite at vi egentlig ikke visste at dette merket eksisterte. Vi var imidlertid ute og handlet da vi så Tacoma-butikken og tenkte vi skulle sjekke dem ut.

Ved vår ankomst ble vi møtt av 2 salgsmedarbeidere. De ønsket oss velkommen til butikken og spurte om de kunne hjelpe oss med å finne det vi lette etter? Det var da Becky begynte å vise oss de forskjellige modellene som var på utstillingsgulvet. Hun var veldig hjelpsom med å svare på en rekke spørsmål vi hadde til henne. Vi hadde lenge tenkt på å få et nytt spa, selv om vi aldri hadde funnet helt det vi lette etter. Becky var så hjelpsom med å peke på alle de små tingene vi ikke la merke til. Alle spaene hadde noe unikt å tilby. Da vi ga henne beskjed om at vi kjørte store lastebiler for å leve av, spurte hun raskt hva våre største bekymringer «aka-PAINS» var, slik at hun kunne hjelpe med å møte behovene til kroppen vår med massasjeterapien som Spa Jets måtte by på. Åh, og som vi elsker "HÅND/HÅNDLEDD"-jetflyene. Det er første gang vi noensinne har sett et spa med de små edelstenene ... elsker dem!

Etter at vi hadde satt Becky gjennom vrimaskinen den siste og en halv timen, hadde vi bestemt oss for et spa. Og fordi Becky ikke var som en bilselger, og ikke spurte oss hva vi var ute etter å bruke når vi gikk gjennom døren, ble vi tatt litt på vakt da hun fortalte oss prisen på spaet vi var så begeistret for. Becky var raskt ute med å forklare årsakene til å støtte forskjellen i et Arctic Spa til de generiske dagligdagse "fair specials" som vi hadde sett på de siste seks månedene. Det var da vi virkelig ble overbevist om hvorfor dette spaet var et bedre kjøp. Foruten det faktum at KRAFTEN til jetflyene i vårt Arctic Summit Spa er fantastisk. (Nå trenger jeg ikke å bruke timer på å gi mannen min tilbake og gnir på skuldrene lenger!)

På en annen måte, det var hyggelig å se spa tilbys bare som spa. Vi så mange forskjellige produsenter gjennom forskningen vår som tilbød stereosystemer, TV-er og andre dikkedarer, men det var faktisk vanskelig å finne det spaet vi ønsket, med bare MANGE dyser.

Becky var veldig hjelpsom og kunnskapsrik om alle spaene og deres forviklinger, men enda viktigere, ga aldri, noen gang opp våre endeløse frem og tilbake beslutninger/spørsmål om spaene. Hun var oppriktig interessert i å hjelpe oss med å finne det VI trengte.

Vi har siden hatt venner for å nyte vårt nye spa, og de ble også overrasket over hvor mange jetfly vi hadde, og hvordan de var plassert så annerledes enn andre de hadde sett. "Jetposisjonen" gir deg virkelig den "massasjeterapi"-følelsen. Jeg er sikker på at du vil se noen av dem i fremtiden også.

Takk for det etterlengtede og så nødvendige tillegget til hjemmet vårt.

Martin og Barbara Sutherland

Vi skriver for å fortelle deg hvor fornøyde vi er med vårt Arctic spa. Vi kjøpte en Yukon (Elite Series) modell fra Splash Pools & Spas sommeren 2002 og ble levert i september. Vi er hyppige brukere av spaet vårt og bruker det selv i det kaldeste været.

Før kjøp gjorde vi omfattende undersøkelser på spa og våttestet flere konkurrenters produkter; men det tok oss veldig kort tid å innse at å kjøpe et Arctic spa fra Splash var den riktige avgjørelsen – og en som vi aldri har angret på.

Fra vårt aller første besøk til Splash og kontakten med Trish, til salgsbesøket av Jeff, levering av mannskapet og ettersalgsservice av Mike, har vi hatt kontakt med noen av de mest hyggelige, ærlige og pålitelige menneskene vi noen gang har hatt formuen til å gjøre forretninger. For oss representerer produktet bare halvparten av kjøpsopplevelsen. Personene som påvirker og støtter kjøpet (salg og service) er like viktige – spesielt når det innebærer en så betydelig investering.

Vi forteller ofte vår positive opplevelse til venner og naboer og vil ikke nøle med å anbefale Arctic eller Splash Pools & Spas til potensielle spa-kjøpere.

Takk og fortsett med det gode arbeidet.

Mark Schubert

Jeg ønsket å skrive og uttrykke min takknemlighet til deg for vår gode opplevelse med vårt kjøp av et Arctic Spa.

Da jeg handlet et spa til vårt nye hjem i Colorado Springs, besøkte jeg utstillingsrommet ditt. Det var en tydelig forskjell i kvaliteten på produktet og profesjonaliteten til de ansatte. Dette overbeviste oss om å kjøpe vårt Arctic Spa. Vi har eid flere forskjellige spa tidligere, og har aldri vært så fornøyd som vi er med produktet ditt.

Tidligere har vi alltid hatt problemer med slanger, mekanikk og vedlikehold av våre tidligere spa, sammen med temperaturkontrollproblemer og varmetap. Vårt Arctic Spa har holdt vannet varmt til en svært rimelig pris, til min overraskelse, selv om vinteren.

Din personlige og profesjonelle omsorg ved levering og installasjon av spaet vårt var enestående. Du har vært fantastisk med alle oppfølgingsspørsmål angående vannrensing og vedlikehold. Selv om det har vært svært sjeldne reparasjoner, har du svart på våre forespørsler raskt, alltid innen 24 timer.

Takk for at du tilbyr et så flott produkt og fantastisk service. Vårt Arctic Spa har vært verdt hver krone!

Richard Rozario

Selv om dette burde vært gjort for en måned siden, tror jeg at det aldri er for sent, og jeg håper dette kommer tilbake til tjenesteleverandørene. Jeg vil takke deg for ditt raske svar på vår forespørsel om å få reparert vårt Arctic Spa. Da jeg ringte den 21. desember en fredag, ble jeg informert om at gitt tidspunktet på dagen og søndagen som kommer og mandagen er julaften, ville det ikke være veldig sannsynlig at jeg kunne fikse spaet mitt til jul. Til min store overraskelse klemte du inn vår servicesamtale, og vi var i badekaret vår julekveld med våre gjester fra New York. Tusen tusen takk. For en flott juleoverraskelse.

John Hanko

Jeg ville bare ta kontakt og fortelle deg hvor fornøyd jeg er med den nylige Arctic Tundra Tub jeg kjøpte og fikk installert. Karet er intet mindre enn fantastisk, og jeg er så glad for at jeg hadde bestemt meg for å kjøpe et Arctic Spa ... vennligst bruk meg som referanse i fremtiden!

Mark og Diane Beall

Jeg har eid min Legend Extreme siden april og har ikke annet enn gode ting å si om den. Ingen andre kar kommer i nærheten av kraften til jetflyene og jeg knyttet noen før jeg valgte Arctic. Hver gang jeg kommer inn, kan jeg ikke la være å tenke på vel anvendte penger. De gode folkene på Pools Plus i New Bern NC gjorde alt de kunne for å sikre at vi var fornøyde.

Tammy og Bruce Himsl

Vi har reven hot tub nå i 3 år, og det har vært de beste pengene vi noen gang har brukt. Jeg og mannen min elsker at den ikke kunne leve uten den

Kundebrev

Bill og Robin

Kjære Arctic Spas,

Vi kjøpte nylig en Polhavet gjennom en Blue Falls fabrikkrepresentant. Vi ønsket å dele våre erfaringer med deg i håp om at du vil sette like stor pris på innsatsen hans som oss.

Fra vår første kontakt via e-post, demonstrerte han en åpenbar forståelse av all informasjon relatert til et polhav. Din representant kjenner produktet sitt godt og vet hvor du kan få informasjon innenfor Blue Falls-selskapsstrukturen. Vår opplæring innen regnskap, finans og juridiske felt fokuserer vår oppmerksomhet på detaljer, og han viste tålmodighet med oss ​​da vi sannsynligvis trengte svar på flere spørsmål enn de fleste potensielle kunder. ALLE våre spørsmål og forespørsler ble besvart tilfredsstillende, fra potensielle verktøykostnader og forhandlergrensesnitt til garantiprosesser og elektriske problemer. Nittifem prosent av kommunikasjonen vår ble gjort via e-post og genererte ingen misforståelser eller feilinformasjon i salgsprosessen. Det er atypisk etter vår erfaring, da det meste av skriftlig forretningskommunikasjon lett kan utelate overføring av fullstendig og korrekt informasjon (i motsetning til 95 % verbal kommunikasjon).

Vi snakket etter hvert noen ganger, og han opptrådte på en velutdannet, profesjonell måte og forberedte seg alltid på agendaen. For å få til salget sendte han oss bilder på e-post av hvordan Arctic swim spa var annerledes enn andre vi vurderte; veldig effektivt. Etter at vi avsluttet avtalen sendte Dave oss bilder av svømmespaet vårt under produksjonsprosessen; veldig informativ.

Gjennom hele salgs-, kjøps- og installasjonsprosessen holdt representanten din oss informert og hjalp oss med å navigere gjennom noen delikate forhandlerproblemer. Vi har aldri følt oss forlatt etter salget. Han gjorde en internasjonal salgs- og logistisk vanskelig prosess relativt enkel, og hvis noe ble oversett, ble det rettet opp. Din representants sannhet er ganske forfriskende og verdsatt i en verden av skjærende taktikker og salgssuster.

Til slutt, den faktiske opplevelsen av å bruke og vedlikeholde havet er slik den ble fremstilt. Vi er veldig fornøyd med kjøpet vårt til dags dato og bruk og nyter det enda mer enn vi forventet. Han er det perfekte "ansiktet" for Blue Falls Manufacturing, den typen førsteinntrykk en klient ønsker å huske i stedet for å glemme. Takk skal du ha. 

Jeff og Debi

Vi mottok vår første strømregning siden du installerte Arctic Spa...den viser i fjor KWH/dag på 114 og i år KWH/dag på 114. Identisk! Været var også i gjennomsnitt 5 grader kaldere enn i fjor, så det må ikke ha vært for mye av en faktor. Takk for hjelpen!

Arlene og Ed

Jeg ringte nettopp i morges om en lekkasje i min hot tub og fire timer senere var det hele reparert. Fra min første kontakt med resepsjonisten, Jackie, til servicelederen, Matt, og deretter teknikeren din, var alle veldig profesjonelle og hjelpsomme med mine behov...

… Takk for god service. Jeg vil anbefale Energy Smart (Lethbridge, Alberta) til alle.

Brendan P.

Hei Rudy,

Jeg liker alltid å nevne for en bedrift når de ansatte gjør en god jobb. Jeg har blitt veldig imponert over min Arctic spa-tjeneste (fra din forhandler Energy Smart). Første levering og oppsett av Klaus og hans hjelper var profesjonelle, og de kom når de sa de ville. Senere, da jeg var innom butikken med spørsmål, var Klaus veldig kunnskapsrik og veldig lett å snakke med. Jeg hadde noen innledende problemer med badekaret, men Matt satte raskt opp en servicesamtale, og kom igjen da han sa at han ville. Han var også veldig kunnskapsrik og lett å snakke med. Da jeg hadde et nytt problem, skrev han det inn på vei tilbake fra en annen servicesamtale og fikk snart badekaret i gang. Jeg vet at gutta var veldig opptatt på den tiden. Jackie er alltid vennlig i resepsjonen, og du er også veldig omgjengelig. Så langt har det vært en flott opplevelse å gjøre forretninger med deg og gjengen din.

Hold det opp!

Doug W.

Jeg vil benytte anledningen til å informere deg om ovennevnte utmerkede service og tilfredshet jeg mottok fra arctic spa Kamloops da jeg kjøpte et saltsystem til mitt arctic spa. Randy og Carlene og teamet deres av eksperter er de mest profesjonelle personene jeg noen gang har hatt muligheten til å håndtere. De hadde alle de riktige svarene og var veldig raske til å gi deg den nødvendige tjenesten. Det var virkelig en glede å håndtere dem. Jeg kjøpte mitt første spa og et til datteren min fra firmaet ditt da du var på KOKO BEACH og bygde dem i Sherwood Park. Hatten min er av for Randy og Carlene. Sørg for at denne meldingen når Darcy.
Takk skal du ha,

Troy K.

Vi kjøpte en hot tub i mars 2006 fra DeVaders Pools & Spas. Arctic Spa var litt høyere enn de andre, men vel verdt det. Den er godt isolert, du vil spare mye mer i strøm enn forskjellen i innkjøpspris. Vi har bare hatt et mindre problem, og da vi gjorde det, tok Waylon og Ed seg av oss på riktig måte. En veldig profesjonell virksomhet. Jeg vil anbefale dem til hvem som helst.

Karla

Det er forfriskende å finne noen med integritet som prøver å forsikre seg om at forbrukerne ikke har problemer og får det de tror de har kjøpt, og jobber for å gjøre selskapet til en leder i å lage et godt produkt til en rettferdig pris mens de fortsatt ser på nye og innovative måter og deler for å hjelpe forbrukerne med å holde driftskostnadene på et minimum. Vi tok beslutningen om å kjøpe Arctic Cub Ultra som var på gulvet hos DeVader's Pools & Spas, Inc. i Topeka, Kansas onsdag 31. mai kl. 5:30. Vi brukte en helg i mai på våttesting av flere spabad for å prøve å finne spaet som ville fungere for oss, da jeg ønsket å kjøpe et til mannen mins 50-årsdag og fordi vi har jobbet med en spesielt belastende jobb i det siste. Arctic Fox var den rette dimensjonen for dekket vårt, men solsengen var ikke lang nok for mannen min og hadde ikke vannstrålene i bena. Vi fant ut at vi måtte ha bendysene i solsengen, og bestemte oss for at ungen passet best for oss! Vi så på andre merker som sammenlignet med Cub i størrelse, men vi kunne bare ikke finne en som sammenlignet med kvaliteten på Arktis. Dessuten hadde de andre spaene ikke så mange vannstråler i benområdet, og vi var ikke i stand til å våteste noen av spaene. DeVader's fylte opp to forskjellige spa for oss å våtteste, og vi trengte ikke engang å spørre, det ble tilbudt! Noen steder vi snakket med sa vi at det ikke er behov for dyser på baksiden av leggen i solsengen, men jeg ber om å avvike!

Vi snakket med noen få personer som selgeren, Ed Lenherr, hadde gitt oss navn og telefonnumre til å snakke med. De tre personene vi ringte hadde hatt sitt Arctic spa i 3-4 år, og bare én hadde hatt noe problem som ble løst raskt av DeVaders. The Cub ble levert 9. juni etter at vi modifiserte dekket vårt, og vi har hatt glede av det siden. Vi har vært fornøyd med tjenesten som DeVader's har gitt oss så langt, og jeg ser ingen grunn til at det vil endre seg. Vi bor omtrent 55 miles fra Topeka, men Richard og Cindy som installerte det, og som har vært veldig hjelpsomme, har en sønn som bor på Manhattan vi er i nærheten av og har levert til oss. Det ser ut til at det er flere i byen vår som nylig har kjøpt Arctic Spas så jeg er sikker på at DeVader's vil betjene oss alle godt.

Mr. & Mrs Elliott – Manhattan, KS

Takk for at du fortsetter med å flekke og forsegle spaet vårt, og også for å reparere den lille lekkasjen vi utviklet. Oppfølgingstjenesten du lovet da vi kjøpte er virkelig verdsatt. Vi er stolte av å anbefale bedriften din til andre!

Ron Ediger og familie

I juli begynte vi å lete etter familiens første hot tub. Jeg startet i Topeka og sjekket til og med ut noen selskaper i Kansas City-området. Det hele var ganske forvirrende inntil flere venner pekte meg i retning av DeVaders Pools and Spas.

Fra det øyeblikket jeg først snakket med Ed Lenherr på telefonen, var han fornuftig ut av all forvirringen. Jeg var innom utstillingsrommet og Ed viste meg alle alternativene innen jetting, farge, størrelse, modeller og vannvedlikehold. Han tok seg tid til å svare på alle spørsmålene mine. Jeg visste fra starten at han var interessert i å finne det perfekte badekaret for familien min. Han stilte mange spørsmål og hjalp meg med å finne meg til rette på Arctic Spa Tundra.

Jeg skulle etter planen installere spaet mitt i slutten av september (en måned før den opprinnelige forespørselen min), da jeg fant ut at min kone ville ha en fest noen dager før installasjonsdatoen. Jeg snakket med Ed, og han var i stand til å få spaet installert og klart for handling dagen for festen!

Det er tydelig at Arctic Spa lager et av de beste produktene på markedet. Du kan undersøke maskinvaren på internett og Arctic er alltid blant de beste når det gjelder kvalitet på håndverk, funksjoner, effektivitet og holdbarhet. Alle disse tingene var veldig viktige for familien min.

Men det er de ansatte og eierne i DeVaders som setter dem i en egen liga. Deres totale forpliktelse til å betjene kunden og overgå alle forventninger er deres måte å gjøre forretninger på. De har bygget sitt rykte på å kombinere et veldig godt produkt med eksepsjonell kundebehandling.

Et spørsmål jeg stilte meg selv mens jeg satt i det nye badekaret mitt i går kveld var..."Ville jeg sendt moren min til DeVaders hvis hun var ute etter et badekar?"

Svaret: "På et blunk!"

Vennlig hilsen,

Ron Ediger og familie

Patty Murdock

Jeg har nylig kjøpt min Summit Ultra hot tub i mars 2009, etter å ha undersøkt de forskjellige merkene på internett. Jeg visste da jeg leste om det arktiske spaet at det var det hot tub for meg. Det er alt du kan be om i en hot tub. Arktis hot tub har kvalitet, konstruksjon, lite vedlikehold og fantastiske massasjestråler. Jeg elsker det, det er så avslappende og avslappende. Takk skal du ha.

Kjøpt fra Ray's Arctic Spas fra Johnstown, Pennsylvania

Charles

Et av få nyttårsforsett jeg har holdt, var et løfte for rundt 10 år siden om å fortelle folk og bedrifter når jeg var fornøyd. Jeg tok denne resolusjonen da jeg var mye på forretningsreise, og fant meg selv som klaget hele tiden. Det er en enkel ting å gjøre når du bruker mye tid på fly, men det gikk opp for meg at folk ikke lever av å bli sparket i bakenden hele tiden, så jeg bestemte meg for å prøve å utjevne poengsummen ved å la folk vet når jeg var glad.

Jeg er så fornøyd som mulig med ArcticSpas. Jeg var ikke spesielt begeistret for å få en hot tub til å begynne med, men gjorde det for noen andre i husstanden min. Aller første gang jeg brukte Arctic Spa, ble jeg konvertitt. Wow! Jeg har aldri følt meg så avslappet. Ord kan egentlig ikke formidle hvor behagelig det er, og alt fungerer som annonsert. En halvtime i det spaet, og jeg føler meg som en våt, glad oppvask.

Arctics installasjon var flott. Folkene var vennlige, kompetente og i tide, og oppfølgingen var suveren. Jeg er en født klager, men jeg kunne bare ikke vært mer fornøyd med dette kjøpet.

Jim og Heather Kirko

Vi kjøpte vår Hot Tub fra Sunset Bay Leisure Co. her i Regina, Sask for 2 år siden. Jeg ville bare skrive til deg for å fortelle deg hvilken glede det er å ha med Mike Patterson og hans stab å gjøre. Det spiller ingen rolle hva spørsmålet eller problemet du har, de bøyer seg bakover for å imøtekomme deg og hjelpe deg uansett. Det er så hyggelig i denne tiden å finne slike mennesker. Jeg vil ikke nøle med å anbefale å kjøpe en Hot Tub fra selskapet deres.

Vi føler også at din Hot Tubs er av høyeste kvalitet og vi ser frem til mange flere år med avslapning og moro med våre barnebarn og annen familie og venner i Hot Tub.

Takk igjen og fortsett med god kundeservice og høy kvalitet Hot Tubs.

George Neubert

Det siste været med den sterke kulden og den nå berømte sluddstormen i Berks County, førte tankene til et salgsargument du la til Barbara og [meg] for omtrent et år siden. På det tidspunktet mistenkte vi at kanskje noen av faktaene som ble tilbudt bare måtte ha vært litt overdrevet. Men vi kjøpte spaet likevel. Nå et år etter kjøpet finner vi at utsagnene du kom med faktisk var undervurdert.

 

 

 

Begivenhetene de siste ukene har bevist det Arctic Spas må være ledende i bransjen. Denne erkjennelsen startet da vi mottok strømregningen vår for en tidsramme som inneholdt noe av det kaldeste været på mange år. En økning på $8.00 per måned var vanskelig å tro da vi fikk vite størrelsen på økningene andre hadde fått. Arctic Spa er bygget for kaldt vær —- ingen tvil om det. Den siste helgen var den virkelige prøven. De vedlagte bildene viser spaet vårt etter at vi startet fjerningen av et isfall som helt sikkert ville ha ødelagt ethvert annet spadeksel på markedet. Hundrevis av kilo frossen sludd falt fra taket i andre etasje, omtrent 26′ over spaet, og landet på Cast Core Cover. Da jeg begynte å fjerne de store delene av frossen sludd og fant ut hvor tunge de var, tenkte jeg at jeg ville finne et sterkt skadet spa og dekke under dem. Tross alt hadde den knust vinylkledningen, revet en blomsterkasse og hylle fra vinduet og knust et smijernsbord ved siden av spaet. Noen av bitene var vanskelige for én person å løfte. Avfallet mellom huset og spaet er 24 tommer dypt.

Jeg ble positivt overrasket over å finne at det ikke en gang var et snev av kompresjonsskade, ikke et merke eller en lyte. Barbara var overbevist om at skaden ville dukke opp på skallet eller den ytre strukturen, men ble snart enige om at det var bemerkelsesverdig at dette ikke hadde skjedd, og etter noen timer med flytende is og snø var vi tilbake i spaet vårt. Arctic Spas er ikke de minst kostbare på markedet, men jeg vil utfordre alle til å finne en bedre.

Joanne W.

Kjære Arctic Spas:

Alt med å kjøpe et Arctic Spa har vært enkelt og hyggelig. Jordan og alle hans ansatte [i Edmonton] har vært veldig hjelpsomme og tålmodige med alle spørsmålene våre og lært oss å vedlikeholde spaet.

Vi kjøpte vårt Arctic Spa i 2005, noe jeg skulle ønske vi hadde gjort for mange år siden. Min mann trakk seg for fem år siden fra militæret av medisinske årsaker. Spaet har vært til stor lettelse for ham; smertene og betennelsesdempende medisinene hans har blitt kuttet med mer enn halvparten, og migrene forbundet med ryggsmerter har forsvunnet siden spaet ble installert for tre måneder siden. Resten av familien har også nytt godt av spaet. Vår eldste sønn er biltekniker, datteren er landskapsarkitekt og den yngste lærte å kjøre snowboard i år. Jeg jobber i detaljhandelen og står på betonggulv hele dagen. Så ømme og anspente muskler er ikke fremmede her. Mellom oss fem er det noen i hot tub minst 2 til 2-1/2 time per dag. Å bruke karet hver kveld har raskt blitt en familiebegivenhet. Avslapping, kommunikasjon og til og med en amatørinteresse for astronomi skjer i vår hot tub.

Lorna Fraser, vår salgsrepresentant, var fantastisk. Hennes kunnskap om spaet og hennes forklaring av alle operasjonene til spaet var utmerket. Hun hjalp oss med å ordne finansiering og alt var så enkelt med hennes hjelp. Installasjonen kunne ikke gått jevnere selv om bakgården ikke er 100 % komplett. Vi ba om ett serviceanrop fordi to av omkoblingskontrollene var veldig stive å vri. Det var en fredagskveld og jenta i utstillingsrommet sa at noen ville ringe for å avtale en time på mandag. Mandag da vi kom hjem ventet jeg en melding på telefonsvareren, men i stedet fant vi et kort i døren – servicemannen hadde allerede vært og fikset problemet.

Jeg er sikker på at på et tidspunkt vil alle vennene våre bli lei av å høre på all ros om Arctic Spas og de ansatte på Edmonton-utstillingslokalet, men da vil de alle ha en også!

Matt og Kerry Turner

Til den det måtte gjelde;

Vi vil gjerne la Arctic Spas vet hvor mye min mann og jeg virkelig liker vårt nye Arctic Summit Spa som vi kjøpte i desember 2006.

For det første bør du vite at vi egentlig ikke visste at dette merket eksisterte. Vi var imidlertid ute og handlet da vi så Tacoma-butikken og tenkte vi skulle sjekke dem ut.

Ved vår ankomst ble vi møtt av 2 salgsmedarbeidere. De ønsket oss velkommen til butikken og spurte om de kunne hjelpe oss med å finne det vi lette etter? Det var da Becky begynte å vise oss de forskjellige modellene som var på utstillingsgulvet. Hun var veldig hjelpsom med å svare på en rekke spørsmål vi hadde til henne. Vi hadde lenge tenkt på å få et nytt spa, selv om vi aldri hadde funnet helt det vi lette etter. Becky var så hjelpsom med å peke på alle de små tingene vi ikke la merke til. Alle spaene hadde noe unikt å tilby. Da vi ga henne beskjed om at vi kjørte store lastebiler for å leve av, spurte hun raskt hva våre største bekymringer «aka-PAINS» var, slik at hun kunne hjelpe med å møte behovene til kroppen vår med massasjeterapien som Spa Jets måtte by på. Åh, og som vi elsker "HÅND/HÅNDLEDD"-jetflyene. Det er første gang vi noensinne har sett et spa med de små edelstenene ... elsker dem!

Etter at vi hadde satt Becky gjennom vrimaskinen den siste og en halv timen, hadde vi bestemt oss for et spa. Og fordi Becky ikke var som en bilselger, og ikke spurte oss hva vi var ute etter å bruke når vi gikk gjennom døren, ble vi tatt litt på vakt da hun fortalte oss prisen på spaet vi var så begeistret for. Becky var raskt ute med å forklare årsakene til å støtte forskjellen i et Arctic Spa til de generiske dagligdagse "fair specials" som vi hadde sett på de siste seks månedene. Det var da vi virkelig ble overbevist om hvorfor dette spaet var et bedre kjøp. Foruten det faktum at KRAFTEN til jetflyene i vårt Arctic Summit Spa er fantastisk. (Nå trenger jeg ikke å bruke timer på å gi mannen min tilbake og gnir på skuldrene lenger!)

På en annen måte, det var hyggelig å se spa tilbys bare som spa. Vi så mange forskjellige produsenter gjennom forskningen vår som tilbød stereosystemer, TV-er og andre dikkedarer, men det var faktisk vanskelig å finne det spaet vi ønsket, med bare MANGE dyser.

Becky var veldig hjelpsom og kunnskapsrik om alle spaene og deres forviklinger, men enda viktigere, ga aldri, noen gang opp våre endeløse frem og tilbake beslutninger/spørsmål om spaene. Hun var oppriktig interessert i å hjelpe oss med å finne det VI trengte.

Vi har siden hatt venner for å nyte vårt nye spa, og de ble også overrasket over hvor mange jetfly vi hadde, og hvordan de var plassert så annerledes enn andre de hadde sett. "Jetposisjonen" gir deg virkelig den "massasjeterapi"-følelsen. Jeg er sikker på at du vil se noen av dem i fremtiden også.

Takk for det etterlengtede og så nødvendige tillegget til hjemmet vårt.

Martin og Barbara Sutherland

Vi skriver for å fortelle deg hvor fornøyde vi er med vårt Arctic spa. Vi kjøpte en Yukon (Elite Series) modell fra Splash Pools & Spas sommeren 2002 og ble levert i september. Vi er hyppige brukere av spaet vårt og bruker det selv i det kaldeste været.

Før kjøp gjorde vi omfattende undersøkelser på spa og våttestet flere konkurrenters produkter; men det tok oss veldig kort tid å innse at å kjøpe et Arctic spa fra Splash var den riktige avgjørelsen – og en som vi aldri har angret på.

Fra vårt aller første besøk til Splash og kontakten med Trish, til salgsbesøket av Jeff, levering av mannskapet og ettersalgsservice av Mike, har vi hatt kontakt med noen av de mest hyggelige, ærlige og pålitelige menneskene vi noen gang har hatt formuen til å gjøre forretninger. For oss representerer produktet bare halvparten av kjøpsopplevelsen. Personene som påvirker og støtter kjøpet (salg og service) er like viktige – spesielt når det innebærer en så betydelig investering.

Vi forteller ofte vår positive opplevelse til venner og naboer og vil ikke nøle med å anbefale Arctic eller Splash Pools & Spas til potensielle spa-kjøpere.

Takk og fortsett med det gode arbeidet.

Mark Schubert

Jeg ønsket å skrive og uttrykke min takknemlighet til deg for vår gode opplevelse med vårt kjøp av et Arctic Spa.

Da jeg handlet et spa til vårt nye hjem i Colorado Springs, besøkte jeg utstillingsrommet ditt. Det var en tydelig forskjell i kvaliteten på produktet og profesjonaliteten til de ansatte. Dette overbeviste oss om å kjøpe vårt Arctic Spa. Vi har eid flere forskjellige spa tidligere, og har aldri vært så fornøyd som vi er med produktet ditt.

Tidligere har vi alltid hatt problemer med slanger, mekanikk og vedlikehold av våre tidligere spa, sammen med temperaturkontrollproblemer og varmetap. Vårt Arctic Spa har holdt vannet varmt til en svært rimelig pris, til min overraskelse, selv om vinteren.

Din personlige og profesjonelle omsorg ved levering og installasjon av spaet vårt var enestående. Du har vært fantastisk med alle oppfølgingsspørsmål angående vannrensing og vedlikehold. Selv om det har vært svært sjeldne reparasjoner, har du svart på våre forespørsler raskt, alltid innen 24 timer.

Takk for at du tilbyr et så flott produkt og fantastisk service. Vårt Arctic Spa har vært verdt hver krone!

Richard Rozario

Selv om dette burde vært gjort for en måned siden, tror jeg at det aldri er for sent, og jeg håper dette kommer tilbake til tjenesteleverandørene. Jeg vil takke deg for ditt raske svar på vår forespørsel om å få reparert vårt Arctic Spa. Da jeg ringte den 21. desember en fredag, ble jeg informert om at gitt tidspunktet på dagen og søndagen som kommer og mandagen er julaften, ville det ikke være veldig sannsynlig at jeg kunne fikse spaet mitt til jul. Til min store overraskelse klemte du inn vår servicesamtale, og vi var i badekaret vår julekveld med våre gjester fra New York. Tusen tusen takk. For en flott juleoverraskelse.

John Hanko

Jeg ville bare ta kontakt og fortelle deg hvor fornøyd jeg er med den nylige Arctic Tundra Tub jeg kjøpte og fikk installert. Karet er intet mindre enn fantastisk, og jeg er så glad for at jeg hadde bestemt meg for å kjøpe et Arctic Spa ... vennligst bruk meg som referanse i fremtiden!

Mark og Diane Beall

Jeg har eid min Legend Extreme siden april og har ikke annet enn gode ting å si om den. Ingen andre kar kommer i nærheten av kraften til jetflyene og jeg knyttet noen før jeg valgte Arctic. Hver gang jeg kommer inn, kan jeg ikke la være å tenke på vel anvendte penger. De gode folkene på Pools Plus i New Bern NC gjorde alt de kunne for å sikre at vi var fornøyde.

Tammy og Bruce Himsl

Vi har reven hot tub nå i 3 år, og det har vært de beste pengene vi noen gang har brukt. Jeg og mannen min elsker at den ikke kunne leve uten den

Anmeldelser av Swim Spa

Hvordan vet du at svømmespa-anmeldelser du leser på Internett eller i en brosjyre er ekte? Den eneste måten å sikre en ærlig anmeldelse på er å snakke med en ekte person som eier en. Hvis du vil høre hva ekte kunder har å si om noen Arctic Spas™ produkt bare kontakt oss: Vi vil gi din kontaktinformasjon til et par ekte kunder i ditt område og be dem fortelle deg sin ærlige mening om kjøpet. Det er gratis og enkelt, ingen forpliktelser og ingen høytrykkssalgstaktikker.

Vi synes vårt merke av svømmespa er uten sidestykke. Det beste stedet å lære om merkevaren, funksjonene, modellene og prisene er her på siden "svømmespa".

Svømmebasseng Anmeldelser

«Vi elsker svømmebassenget vårt, men jeg er sikker på at jeg vant i lotteriet i fjor for å betale for det og alt det pågående vedlikeholdet."-Jones-familien

Alvor, tradisjonelle svømmebassenger blir eksklusive for de superrike. Svømmespa er et mye mer praktisk og populært alternativ. Nå som førsteklasses svømmespa er tilgjengelig, trenger ikke fysisk skjønnhet å ofres for funksjon. I stedet for kort sesongbruk og overdreven løpende vedlikehold, tilbyr premium svømme-spa året rundt i ethvert klima, svømming, trening, avslapning og lave driftskostnader.

Glem tradisjonelle svømmebassenganmeldelser. Kontakt oss for priser, detaljer og plasseringen av en Arctic Spas™ svømmespa-forhandler nær deg. Mange av våre kunder som kjøpte et svømmespa, handlet opprinnelig etter et basseng over bakken. Etter å ha lært om de mange ulempene med tradisjonelle svømmebassenger og lest anmeldelser av bassenger over bakken på nettet, oppdaget de fordelene med å eie et svømmespa.

Svømme-spa tilbyr 12 måneders nytelse, svømming, trening, avslapning og mye lavere driftskostnader sammenlignet med tradisjonelle bassenger over bakken. The Arctic Ocean™ svømmespa forbi Arctic Spas™ er langt overlegen et hvilket som helst basseng over bakken. Bla gjennom funksjonene, kontakt en forhandler nær deg, eller be om en telefonsamtale fra oss akkurat nå.